Гарантія та повернення
Як повернути чи обміняти товар
У нас досить простий процес обміну та повернення товару для кожного покупця.
Якщо сталася помилка в вашому замовленні або товар був пошкоджений під час доставки, не проблема. Розуміємо, що іноді виникають непорозуміння. Просто повідомте нам про вашу проблему, і ми допоможемо вирішити її швидко та без незручностей. Ви можете писати на e-mail: ukrbeautystyle@gmail.com.
- Якщо під час отримання замовлення ви виявили, що товар не відповідає вашому замовленню, кур'єр або менеджер в пункті видачі нашого магазину забере цей товар за вашою вимогою і поверне вам гроші. Якщо ви отримали пошкоджений товар, то він також буде повернутий, але це стосується всього замовлення як цілого, а не окремих товарів. Прохання не розпаковувати інші товари в пошкодженій посилці, оскільки ми не зможемо приймати окремі товари з замовлення або товари з пошкодженою упаковкою.
- Якщо проблему виявлено пізніше, опишіть ситуацію, надішліть фото або відео товару, з яким виникла проблема, та надішліть лист з адреси електронної пошти, яку ви використовували для оформлення замовлення, на нашу адресу ukrbeautystyle@gmail.com.
Ми приймаємо товари
належної якості для повернення протягом 14 днів після дня покупки відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 01.08.2021. Тобто якщо товар не був розпакований і його упаковка не була пошкоджена, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту покупки.
Навіть найкращі бренди іноді можуть мати дефекти виробництва. Якщо ви виявили такий дефект, ви можете повернути товар
неналежної якості в строк 14 днів з дати покупки.
Будь ласка, зберігайте упаковку товару зі штрих-кодом, оскільки при поверненні товару ви маєте пред'явити як товар, так і всі комплектуючі та упаковку зі штрих-кодом виробника, а також документ, який підтверджує вашу покупку (чек про оплату).
Відправлення товару, який ви вирішили обміняти чи повернути, можна зробити в два способи:
· особисто в нашій точці видачі за адресою М. Київ, Проспект Лісовий, 25-б, ми працюємо з понеділка по суботу з 10:00 до 20:00.
Повернення/обмін товару відбувається за наш рахунок. Тобто при оформленні відправлення з товаром, який ви нам повертаєте, платником послуги доставки вказуйте отримувача.
Перед відправкою товару на обмін/повернення переконайтесь, що разом із виробом ви поклали всі комплектуючі та упаковку а також копію чеку про оплату замовлення.
Приблизно протягом 14 днів (не більше 30 днів) після отримання повернутого товару ми розглядаємо ваш випадок та вирішуємо питання повернення коштів на ваш рахунок. Ми також надсилаємо вам повідомлення на вашу електронну адресу, щоб сповістити вас про статус повернення.
Якщо ви платили банківською картою, то гроші будуть повернені саме на ту картку, з якої була здійснена оплата. Якщо ви сплачували готівкою, ми запросимо у вас додаткові відомості, такі як номер карти та дані власника карти для здійснення повернення коштів. Гроші за товар, який ви повернули, будуть повернуті протягом 7 робочих днів з моменту винесення відповідного рішення.
Будь ласка, не надсилайте нам товари, які ви придбали в інших магазинах або вживані товари без обґрунтованих причин для повернення чи обміну. В інших випадках ми намагатимемося надати вам легку та швидку допомогу щодо обміну чи повернення товару.